Så funkar det

För dig som fått en värdecheck

Jag har fått en värdecheck. Vad gör jag nu?
Vad roligt att du fått en värdecheck. I mailet som du fått finns en kod. Den skriver du in i rutan längre ner på den här sidan. När du gjort det ser du vilka varor som du kan välja mellan. Välj vilken vara du vill ha och fyll i dina leveransuppgifter. Du får vid leverans ett SMS från ditt paketombud. Hämta paketet hos ombudet och bulla upp med en ordentlig fikapaus. Din värdecheck är giltig i 3 månader.
Hur lång tid tar det innan jag får mitt paket?
Från det att du beställt dina varor så kommer paketet till ditt utlämningsställe inom 2-5 arbetsdagar. Hör av dig till oss om du inte fått någon avisering. Normalt ligger paketet på utlämningsstället i 14 dagar.
Jag missade att hämta ut mitt paket. Vad händer nu?
Paketet skickas tillbaka till vårt lager. Kontakta oss på 020-85 80 80 eller info@beansincup.se så ska vi försöka spåra ditt paket. Du behöver ha ditt ordernummer eller ditt spårningsnummer från ditt leverans-SMS när du kontaktar oss.
Kan jag förlänga giltighetstiden på värdechecken?
Värdechecken är giltig i 3 månader från det att den har köpts. Det går tyvärr inte att förlänga giltighetstiden.
Hur sker leverans av varorna som jag beställt?
Paketen packas av Plint AB och distribueras av Bring. De ankommer till närmaste utlämningsställe och du får en SMS-avisering när de finns att hämta. Normalt finns de på utlämningsstället redan dagen efter det skickats. Beans in Cup står som avsändaren av paketen i aviseringen
Jag får inte värdechecken att fungera. 
Börja med att dubbelkolla att du verkligen har fyllt i rätt värdecheck-kod. Ibland kan ett mellanslag slinka med av misstag. Kolla även så att inte giltighetstiden har löpt ut. Sista datum står i mailet som du fick med din värdecheck. 

Kontakta oss på 020-85 80 80 eller info@beansincup.se om det ändå inte verkar fungera.

 

 

BESTÄLL DINA VAROR NU

 

För dig som fått en värdecheck

Hur länge är värdecheckarna giltiga? 
Värdecheckarna är gitliga i 3 månader från det att du köpt dem.
Hur vet jag vilka värdecheckar som lösts in och inte? 
Via länken som du får i din orderbekrätfelse kan du logga in till din status-sida. På den sidan kan du se alla värdecheckar och även om och när de har lösts in. Hör av dig till oss om du inte hittar länken till din status-sida.
Kan jag skicka med ett eget meddelande till mina kollegor?
Ja. I det mail som skickas med värdecheckens unika nummer till varje person kan man skapa ett eget meddelande. Ni bestämmer själva vad avsändarens namn ska vara (till exempel företaget eller en specifik person). Av tekniska skäl är avsändaradressen för mailet en adress från Beans in Cup.
Hur lång tid tar det innan mina kollegor får värdechecken från er och kan beställa önskade varor?
Ni laddar in själva in mailadresserna efter beställning och e-postmeddelandet med värdechecken skickas iväg direkt när skapat ert meddelande till personalen och trycker på sänd.
Vilken typ av produkter finns det att välja på för mina kollegor?
I dagsläget erbjuder vi tre olika paket med varor. Det är ett kaffepaket med hela bönor från Rutasoka samt två större paket med kaffe eller te som även innehåller lite choklad, bars och annat gott till fikat.
 
Vi arbetar ständigt med att utöka och förbättra vårt utbud. Håll utkik framöver
Kan jag välja andra varor att fylla paketen med?
Vi kan tyvärr inte göra undantag i de produkter som finns i paketen. Det går alltså inte att ändra innehållet
Jag har kollegor som bor utanför Sverige. Kan de få leverans?
Nej, än så länge levererar vi bara till mottagare som bor i Sverige. Frakt och leverans utomlands kan vara lite bökigt och därför har vi valt att göra så här.